Cada professional que fa ús del servei Hèstia respon a un perfil i en funció d’aquest el professional podrà introduir, veure, modificar o gestionar les tasques que té assignades dins de l’equip, o del territori.

Un mateix professional pot tenir assignats diversos rols, en funció de les tasques a desenvolupar i els àmbits en els quals desenvolupa la seva intervenció.

Tipus de perfils/rols

  • Auxiliar administratiu/va: professional que accedeix a la informació bàsica dels usuaris i a l’agenda dels professionals. Pot introduir dades bàsiques d’identificació i habitatge i crear cites dels professionals de Serveis Socials.
  • Administratiu tècnic: professional de suport tècnic a les ABSS. Pot donar d’alta fitxes personals i expedients i fer gestions al mòdul de l’agenda, però no té accés al contingut de les actuacions fetes pels professionals tècnics ni iniciar Plans d’Intervenció, ja que no pot fer atenció directa a les persones.
  • Tècnic/a de Serveis Socials (treballador social o educador social TS/ES): és el/la professional que realitza la intervenció en l’àmbit de serveis socials bàsics i que treballa sobre l’expedient de serveis socials.
  • Tècnic SIAD: és el/la professional que realitza la intervenció en l’àmbit d’atenció a la dona i que treballa sobre l’expedient de SIAD.
  • Gestor/a de SAD: és el/la professional que realitza la intervenció en l’àmbit de Serveis d’atenció domiciliària i que treballa sobre l’expedient de SAD.
  • Tècnic/a d’Immigració: és el/la professional que realitza la intervenció en l’àmbit d’immigració, i  que treballa sobre l’expedient d’Immigració.
  • Tècnic/a d’EAIA: és el/la professional que realitza la intervenció en l’àmbit d’atenció a la infància i a l’adolescència i que treballa sobre l’expedient d’EAIA.
  • Coordinador/a: professional que duu a terme tasques de coordinació d’un equip, o més d’un, de Serveis Socials Bàsics. Pot programar cites i reserves de temps multi-professional i configurar equips dins del municipi. No pot crear usuaris ni equips. Pot accedir a les dades de persones i als expedients de tots els professionals que formen part del seu equip.
  • Administrador/a: és qui configura cada ens local, dibuixant l’estructura territorial, donant d’alta els equips, vinculant equips a sectors o municipi d’actuació i donant d’alta la resta d’usuaris.

Permisos

A continuació es mostra una taula on es pot veure la relació de cadascun d’aquests permisos per mòduls i perfil professional i les accions que es poden fer, en funció del tipus d’usuari:

Download (PDF, 534KB)